Liczby jak FachMistrz – nie kłamią. Rzecz o kontakcie

Liczby jak FachMistrz – nie kłamią. Rzecz o kontakcie

Zebraliśmy statystyczne dane z naszego portalu. Są one dla nas niezwykle ważne, ponieważ pochodzą bezpośrednio od Was – czyli naszych Klientów – i pozwalają nam na bieżąco dostosowywać ofertę FachMistrza do Waszych potrzeb. Dziś o tym, jak się ze sobą komunikujemy. Jesteście ciekawi, jak wygląda to w liczbach?

Zebraliśmy statystyczne dane z naszego portalu. Są one dla nas niezwykle ważne, ponieważ pochodzą bezpośrednio od Was – czyli naszych Klientów – i pozwalają nam na bieżąco dostosowywać ofertę FachMistrza do Waszych potrzeb. Dziś o tym, jak się ze sobą komunikujemy. Jesteście ciekawi, jak wygląda to w liczbach?

Czat wygrywa

Większość z Was, czyli naszych nieocenionych Klientów, zamawia potrzebne im usługi za pośrednictwem czatu. Niejednego mogłoby to zdziwić, gdyby nie fakt, że tzw. okienko czatowe otwiera się ledwie kilka chwil po wejściu na stronę fachmistrz.pl. Zazwyczaj zanim Klient wybierze interesujący go zakres usług oferowanych za pośrednictwem portalu, na czacie pojawi się życzliwy konsultant, który szybko ułatwi mu to zadanie. Po to właśnie jest: by zapytać, zrozumieć potrzeby i oczekiwania Klienta, po czym zaproponować najlepsze dla niego rozwiązanie. A następnie dograć szczegóły i umówić wizytę wybranego fachowca na miejscu, jakie wskaże siedzący wygodnie za komputerem zamawiający.

Czat na Fachmistrz.pl został bowiem stworzony po to, by optymalizować proces obsługi klienta indywidualnego oraz zaoszczędzić jego czas i pieniądze. Czat jak to czat – jest przecież szybki i całkowicie bezpłatny. A ilu z Was, szanowni Klienci, z niego korzysta? Okazuje się że ponad połowa, bo aż 54 procent.

Zgłoszenie telefoniczne

Znaczna część naszych Klientów nie przepada jednak za zbyt długim klikaniem po klawiaturze i preferuje bardziej bezpośredni kontakt z konsultantem. Od początku jesteśmy przygotowani również na taką ewentualność: dysponujemy wyjątkowo przyjazną infolinią telefoniczną. Wystarczy wybrać któryś z numerów pojawiających się na stronie, a połączenie odbierze jeden z doskonale wyszkolonych przez FachMistrza ludzi. Każdy z nich dysponuje wiedzą umożliwiającą działanie w pełni zgodne z potrzebami klienta. Zepsuta lodówka? Proszę bardzo – wystarczy jeden fachowiec, za którego ręczy FachMistrz. Kompleksowy remont mieszkania? Nie ma sprawy, konsultant FachMistrza tak dobierze ekipę, że będzie ona nie tylko kompetentna, ale i kompletna. Na telefoniczne zamówienie usług oferowanych przez portal FachMistrz.pl decyduje się obecnie około 38 proc. naszych Klientów.

Prostota maksymalna: zwykły SMS lub łatwy formularz na stronie

Są jednak i tacy, którzy wolą mniej bezpośredni sposób kontaktu. To właśnie dla nich przygotowaliśmy alternatywne sposoby zamawiania konkretnych usług. Można więc po prostu wysłać SMS (bez jakichkolwiek dodatkowych opłat; koszt wiadomości jest zgodny z cennikiem operatora), na który w ciągu 15 minut zareaguje Biuro Obsługi Klienta. Albo…

Albo najzwyczajniej w świecie za sprawą zaledwie kilku kliknięć wypełnić przejrzysty formularz, jaki cierpliwie czeka na naszej stronie startowej – i podać numer telefonu, na który oddzwonimy w przeciągu najwyżej kwadransa. Aż dziw bierze, że tę drogę kontaktu z naszymi konsultantami wybierało dotąd zaledwie ośmiu na stu zamawiających!

Prosimy jednak, żebyście dobrze nas zrozumieli, szanowni Klienci – wszystkie przedstawione wyżej formy kontaktu zostały stworzone tylko i wyłącznie dla Waszej wygody. Nam nie robi bowiem żadnej różnicy, w jaki sposób zainicjują Państwo spotkanie z fachowcem, który wybawi Was z kłopotu. Najważniejsze, żeby wybawił.