FAQ

1. Czy to się opłaca?

Opłaca się! I to z kilku powodów:

  • Opracowaliśmy konkurencyjny cennik świadczonych przez nas usług. Nie ukrywamy naszych cen, są dostępne na stronie pod tym linkiem. Dzięki temu, zgłaszając szkodę możesz się przygotować na koszt naprawy. Nasz specjalista, po diagnozie i potwierdzeniu zakresu potrzebnej naprawy poinformuje Cię o ostatecznej kwocie - podstawą do jego kalkulacji będzie nasz standardowy cennik.
  • Ponadto, dzięki temu, że dbamy o wysokie kwalifikacje i jakość obsługi naszych fachowców gwarantujemy rzetelne podejście do napraw. Rozwiązujemy problem raz, a dobrze!
  • Oszczędzasz czas - oszczędzasz pieniądze. Pod jednym adresem i numerem telefonu znajdziesz rozwiązanie dla wszelkich problemów, które mogą przydarzyć Ci się w domu (no, oprócz tych sercowych… ;)).

 

2. Jak możecie gwarantować wysoką jakość fachowców?

Możemy zagwarantować rzetelność i jakość naszych fachowców ponieważ zapraszamy do nas tylko tych najlepszych - w procesie rekrutacji weryfikujemy i potwierdzamy ich kwalifikacje oraz podejście do klienta. Ponadto, po realizacji usług weryfikujemy Państwa zadowolenie ze współpracy z naszymi fachowcami - na tej podstawie prowadzimy ich bieżącą ocenę.

Zależy nam na wysokich kompetencjach naszych specjalistów, dlatego w ramach FachMistrz stworzyliśmy dla nich dedykowany program na potrzeby rozwoju ich umiejętności i kwalifikacji.

 

3. Jak zamówić usługę?

Są trzy (proste!) sposoby, aby zamówić naszą usługę:

  • Zadzwoń pod nr telefonu: 22 100 40 09 lub 603 289 363 - nasz konsultant zbierze od Ciebie potrzebne informacje i dobierze odpowiedniego fachowca.
  • Napisz sms (603 289 363): nasz konsultant oddzwoni w ciągu kilku minut, aby ustalić jak możemy Ci pomóc.
  • Via WWW: porozmawiaj z nami na LiveChat'cie lub wypełnij formularz, który znajdziesz na stronie www.fachimistrz.pl. Oddzwonimy bezzwłocznie i w ciągu 15 minut znajdziemy Ci odpowiedniego fachowca.

 

4. Gdzie działa FachMistrz?

Działamy już na terenie kilkunastu głównych miast w Polsce, ale widzimy potrzebę, aby rozszerzyć naszą działalność. Prężnie się rozwijamy - wkrótce będziemy dostępni w całej Polsce.

 

5. Jaki zakres usług oferuje FachMistrz i co robić, gdy nie spełnia moich potrzeb?

Oferujemy pomoc dla praktycznie każdego problemu, czy szkody, która może przydarzyć Ci się w domu - od wsparcia „złotych rączek” w zakresie drobnych napraw, do pomocy wykwalifikowanych specjalistów z dziedziny hydrauliki, elektryki, czy kominiarstwa. Potrzebujesz pomocy w naprawie pralki, okna, kranu, czy komputera? - możesz na nas liczyć!

Jeżeli nie jesteś pewien czy damy radę rozwiązać Twój problem, zadzwoń na naszą infolinię - z naszym konsultantem będziesz mógł rzeczowo porozmawiać o oczekiwanym przez Ciebie wsparciu. Doradzimy, kto może rozwiązać Twój problem. Jeżeli nie, będzie to dla nas sygnał, aby poszerzać zakres naszych usług.

 

6. Potrzebna mi pomoc „od zaraz”, czy mogę liczyć na Waszą pomoc?

Oczywiście! Nie tylko gwarantujemy znalezienie odpowiedniego fachowca w bardzo krótkim czasie, ale również polecamy usługę pilnej pomocy - do realizacji w ciągu 24 godzin od zgłoszenia.