Pierwsze uruchomienia pralki - pierwsze pranie, jak to zrobić?

Chyba nikt nie jest w stanie wyobrazić sobie codziennego funkcjonowania bez używania pralki. Ułatwia nam ona utrzymywanie w czystości odzież, pościel czy ręczniki. W szybki oraz niezwykle prosty sposób możemy nadać im świeżość i zachwycający zapach. Dowiedz się, jak uruchomić poprawnie nowo zakupioną pralkę.

Ostrożne rozpakowanie sprzętu

Pierwszym krokiem, jaki musimy podjąć po odebraniu nowej pralki, jest bardzo dokładne i rozważne rozpakowanie otrzymanego sprzętu. Upewnij się, że nie jest w żaden sposób uszkodzona, a także, że zawiera dołączoną kartę gwarancyjną. Wszelkie usterki czy ubytki zgłoś od razu dostawcy lub zgłoś do serwisu gwarancyjnego.

Ustawienie i wypoziomowanie pralki

Kolejnym zadaniem jest znalezienie odpowiedniego miejsca, w którym można ustawić pralkę. Pamiętaj, aby podłoga była stabilna, równa. Sprzęt musi być ustawiony na czterech nóżkach, najlepiej, jeśli będzie znajdować się w kącie. Następnie wypoziomuj sprzęt.
Podłączenie dopływu i odpływu

Usuń śruby, które blokują bęben. Następnie zamocuj wąż, który umożliwia dopływ wody do pralki, a także jej odpompowywanie. Dokładnie dokręć wszystkie elementy, aby mieć pewność, że woda nie zaleje łazienki.
Podłączenie do sieci elektrycznej

Ostatnim krokiem przed wykonaniem pierwszego prania jest podłączenie pralki do prądu. Pamiętaj, aby gniazdko, do którego jest ona podpięta, nie może znajdować się nie mniej niż 60 cm od punktu poboru wody.

Uruchomienie pierwszego prania

Możesz rozpocząć pierwsze pranie. Przestrzegaj kilku podstawowych zasad. Przede wszystkim powinno być to pranie “na pusto”, czyli bez zawartości w bębnie. Nie wkładaj żadnych rzeczy. Wybierz program z wysoką temperaturą - np. 90 stopni Celsjusza. Pozbędziesz się wszelkich nieczystości i substancji, które znajdują się w pralce i mogłyby zniszczyć prane później tkaniny.
 

Daj nam znać - rozwiążemy Twój problem.

Szanowni Państwo,

z przyjemnością pragniemy poinformować, że od dnia 30.12.2021 Fachmistrz został częścią Mondial Assistance, lidera usług pomocowych w Polsce.

Naszym priorytetem na najbliższy czas jest skupienie się na rozwoju współpracy i oferty dla klientów instytucjonalnych.
W związku z tym podjęliśmy decyzję o zawieszeniu obsługi klientów indywidualnych.

Zainteresowanych ofertą B2B w zakresie kompleksowych usług technicznych i remontowych zapraszamy do kontaktu email serwis@fachmistrz.pl.

Dedykowany kontakt dla podmiotów rynku ubezpieczeniowego (przywracanie nieruchomości do stanu sprzed szkody, usługi assistance) email likwidacja@fachmistrz.pl.